Minggu, 27 Maret 2011

KA-BAR TDI Penguatkuasaan Undang-undang Pisau untuk Melakukan Taktis / CCW

oleh David Crane
david@defensreview.com
Sementara kita terutama "orang pistol" di sini di DefenseReview, kadang-kadang kita suka untuk melaporkan senjata bermata taktikal (alias pisau taktikal), ketika kita mencari yang menarik dan / atau contoh utilitarian. Pada acara menembak, DefenseReview harus menangani KA-BAR TDI Penguatkuasaan Undang-undang Pisau , yang merupakan ringan, pisau-pisau tetap cepat-penyebaran kompak yang dirancang dan dikembangkan oleh John Benner, pemilik Taktis Pertahanan Institute (TDI) untuk up-close- dan-peribadi digunakan sebagai alat pertahanan terakhir. Beberapa waktu selepas SHOT Show, DefenseReview menerima-tepi model polos dari KA-BAR , untuk pemeriksaan. Sementara saya untungnya tidak perlu menggunakan TDI Penguatkuasaan Undang-undang Pisau untuk digunakan, maka akan muncul menjadi sempurna direka untuk menggunakannya.
Selain menjadi kompak dan ringan berat badan, TDI Penguatkuasaan Undang-undang Pisau sangat tajam, dan menawarkan pegangan dalam di salah satu atau reverse grip standard. Menjadi pisau tetap direka ergonomik, pisau sangat cepat untuk menyebarkan (jauh lebih cepat daripada itu klip-folder saku). Ini juga ...
sangat mudah dibawa dalam polimer / sarung kydex-jenis sabuk / sarung yang diberikan. Anda hanya perlu menyesuaikan / kedudukan sarungnya / sarung dengan betul sehingga tidak menangani menggali ke mana saja (sisi, hip, dll), yang dapat terjadi pada anda ketika anda dalam posisi duduk. Namun, sejak menangani relatif kecil dan miring dari pisau di sekitar sudut 45 darjah, ini masalah (berpotensi) diminimalisir.
Karena angulation pisau itu, pisau itu sangat mudah dan ergonomik untuk digunakan dalam senario serangan cepat defensif, baik untuk mendorong dan pemotongan. Intinya: Saya benar-benar seperti pisau ini . Itu kecil, ringan, dan mudah untuk dibawa dan digunakan. Setakat ini, aku benar-benar hanya digunakan untuk membuka tempat (untuk yang melakukan pekerjaan yang baik), tapi saya tidak meragukan bahawa itu akan berkesan untuk pertempuran jarak dekat / menutup suku memerangi (/ CQB CQC) senario (dalam dilatih tangan). Bahkan jika anda tidak terlatih, lebih baik dari sekadar mempunyai tangan anda, walaupun Defense Review selalu mengesyorkan mendapat latihan yang berkualiti dengan membawa senjata anda, dan kami akan menyarankan pembaca terhadap membawa senjata yang ia tidak terlatih. Aku diriku berharap untuk mendapatkan beberapa latihan khusus dengan pisau ini ketika saya boleh.
The Knife TDI Penguatkuasaan Undang-undang adalah juga sedia dengan pisau bergerigi . Model ini disebut TDI Penguatkuasaan Undang-undang Pisau, bergerigi . versi lebih besar dari pisau ini sekarang tersedia, termasuk model Tanto . Klik di sini untuk melihat semua model yang sedia.
Jika anda ingin mendapatkan lebih banyak maklumat tentang KA-BAR TDI Penguatkuasaan Undang-undang Pisau , anda boleh menghubungi Tara Troutman-Warner di KA-BAR melalui telefon atau toll-free 800-282-0130 716-372-5952, oleh 716-790-7188 fax, atau melalui email di twarner@ka-bar.com .
Anda boleh menghubungi John Benner di Taktis Pertahanan Institute (TDI) dengan telefon di 937-544-7228, melalui fax 937-544-2887, atau melalui email di tdiohio@dragonbbs.com .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar